ارتودنسی و زیبایی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 7 مهر 1400
بازدید : 321
نویسنده : mozhgan

زیبایی در جوامع انسانی امروز به عنوان شاخصی از سلامت است و سلامت فیزیکی افراد با گذشت زمان تبدیل به موفقیت در زمینه‌های دیگر شده است. همه ما زیبایی را دوست داریم و به روش‌های مختلف این زیبایی را برای خود خلق می‌کنیم. زیبایی دهان و دندان نیز یکی از این موارد است که یکی از روش‌های زیبا کردن دندان‌ها استفاده از ارتودنسی است. بسیاری از افراد بر این باورند که ارتودنسی فقط باعث زیبا شدن و مرتب شدن دندان‌ها می‌شود، که باید گفت این باور اشتباه است. ارتودنسی دندان قسمت‌های پایینی صورت را تحت تاثیر قرار می‌دهد. ارتودنسی بر روی ارتفاع بینی تا چانه، فرم لب، فرم صورت و لبخند فرد تاثیر می‌گذارد.

بیشتربخوانید... ارتودنسی دندان اقساطی

ارتودنسی و زیبایی بینی

 ارتودنسی یک تخصص است که برای حفظ سلامت حفره دهان به کار می‌رود. نقش اصلی ارتودنسی حفظ سلامت قسمت اولیه لوله گوارش یعنی دهان است، می‌باشد. وقتی سلامت حفره دهان و تاثیر ارتودنسی بر بینی تامین شود زیبایی هم ایجاد می شود. با حرک کردن فکین و قرار گرفتن دندان‌ها در محل مناسب زیبایی قسمت تحتانی صورت هم تامین می‌شود. بینی هم بخشی از صورت است بنابراین تغییر در هر تناسب سایر قسمت‌های صورت باعث تغییر بر روی زیبایی بینی نیز می‌شود. بنابراین با انجام عمل با تغییر در فرم لب‌ها و دندان‌های خود باعث تغییر در اندازه‌ها و در نتیجه ظاهر بینی شود.

جراحی بینی و ارتودنسیزیبایی

شاید برای خیل از افراد این سوال پیش بیاید که اول عمل ارتودنسی یا عمل بینی؟ اگر قصد عمل بینی را دارید و به ارتودنسی هم نیاز دارید حتما قبل از عمل بینی ارتودنسی را انجام دهید. در جراحی بینی یکی از مواردی که پزشک شما برای شکل نهایی بینی در نظر می‌گیرد تناسب بین لب‌ها با بینی است. چون ارتودنسی می‌تواند فرم و شکل لب‌ها را تحت تاثیر قرار دهد بهتر است ابتدا درمان ارتودنسی به پایان برسد و بعد عمل بینی انجام شود. بنابراین حتما توصیه می‌شود که قبل از عمل بینی با یک متخصص ارتودنسی مشاوره کرده و بهترین تصمیم را بگیرید.

جراحی ارتوگناتیک و جراحی بینی اگر مجبور به جراحی فک هستید بهتر این است که جراحی‌های مربوط به موقعیت چانه و فک پایین را قبل از جراحی بینی انجام دهید تا اثرات آن مشخص شود. جراحی فک بالا نیز بهتر است یک سال قبل از جراحی بینی صورت بگیرد تا اثرات مربوط به جراحی فک بالا کمتره شده و جراحی بینی نتیجه مطلوب‌تری را به همراه داشته باشد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر خدمات دندانپزشکی ترمیم و زیبایی ( ایمپلنت دندان، پروتز دندان ، بریج دندان ... نیز می توانید به سایت ما مراجعه کنید.





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com